Gwarancja i zwroty
Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym Tizar.pl produkty są oryginalne, nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł, najczęściej od Producenta, Generalnego Dystrybutora, Generalnego Importera lub są w oficjalny sposób importowane przez naszą firmę.

Korzystając z reklamacji towar  musi być  odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz dokumentem zakupu (paragon lub faktura). Reklamowany produkt wysyłasz na własny koszt, nie odbieramy paczek za pobraniem. Jeżeli którykolwiek z wyżej wymienionych warunków nie zostanie spełniony towar nie zostanie przyjęty do reklamacji.

Gwarantem na każdy zakupiony w e-sklepie Tizar towar jest producent poszczególnych towarów. e-sklep Tizar tylko pośredniczy w odpowiednim przebiegu serwisu gwarancyjnego i nie ponosi odpowiedzialności za blędy oraz opóźnienia popełnione przez producentów poszczególnych towarów.Przed wysyłką związaną z gwarancją prosimy o kontakt, gdyż w niektórych przypadkach towar należy wysłać bezpośrednio do producenta w celu przyspieszenia realizacji gwarancji.

W przypadku rezygnacji ze złożonego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy. Zwrot zakupionego towaru jest możliwy w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki (na podstawie Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271) pod warunkiem że produkt nie posiada ŻADNYCH OZNAK UŻYTKOWANIA, W SZCZEGÓLNOŚCI NIE MOGĄ BYĆ NARUSZONE ŻADNE PLOMBY ZABEZPIECZAJĄCE TOWAR, JAK I OPAKOWANIE PRODUCENTA TOWARU, NIE PRZYJMUJEMY UŻYWANEGO SPRZĘTU.

Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają rozpakowane produkty, podlegające ochronie praw autorskich takie jak oprogramowanie itp. Nie jest przyjmowany zwrot towaru zakupionego do celów związanych z działalnością gospodarczą. Zwrot towaru wymaga naszej akceptacji.

Towar wraz z oryginałem faktury należy odesłać na adres firmy. Prosimy też o informację, że produkt jest odesłany na zasadzie zwrotu oraz podać dokładne dane i numer konta, na które mają zostać przesłane pieniądze. Firma Tizar zwraca równowartość zamówionego towaru bez kosztów wysyłki. Zarówno koszty wysyłki do klienta jak i koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.